Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Mohrová, Markéta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:21Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38634
dc.description.abstract Jak vylepšit stávající stav webových stránek virtuálního mobilního operátora z hlediska vzhledu, obsahu a rozmístění jednotlivých sekcí, si klade za cíl tato diplomová práce. Definujeme specifika online marketingu u služeb spolu s jejich výhodami a nevýhodami s konkrétnějším zaměřením na mobilní služby. Pomocí různých metod výzkumu zmapujeme aktuální vzhled webových stránek mobilního operátora. V rámci projektové části navrhneme tipy a doporučení pro optimalizaci webu spolu s časovým a finančním plánem.
dc.format 87 s. (128389 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject optimalizace webu cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject focus group cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject Services marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject web optimization en
dc.subject websites en
dc.subject mobile operator en
dc.subject focus group en
dc.subject website usability testing en
dc.title Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
dc.title.alternative The Mobile virtual Network operator's web Pages Optimization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The purpose of this diploma thesis how to improve the current state of virtual mobile operator's web pages in terms of appearance, content and layout of individual sections. We define the specifics of online marketing at the services with their advantages and disadvantages with concrete focus on mobile services. We map the current design of websites of the mobile operator using different research methods. In terms of the project part, we will suggest tips and recommendations for optimizing the web along with the time and financial plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44494
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mohrová_2016_dp.pdf 3.073Mb PDF View/Open None
mohrová_2016_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
mohrová_2016_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account