Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě
Author: Küršnerová, Sandra
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Obsahem bakalářské práce jsou nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě. Cílem práce je podání doporučení pro její efektivnější využívání. Teoretická část se zabývá literární rešerši marketingové komunikace na internetu, i mimo něj. Analytická část bakalářské práce využívá znalostí z teoretické části. V její první části je firma představena na základě základních informací o ní samotné, jejích cílech a směrech, kterými se vydává. Následně je analyzován její současný komunikační mix, prostředí její konkurence, názory jejích zákazníků a její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru praktické části práce jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikačního mixu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38646
Date: 2016-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 39567


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
küršnerová_2016_dp.pdf 2.672Mb PDF View/Open None
küršnerová_2016_op.docx 27.70Kb Unknown View/Open None
küršnerová_2016_vp.docx 22.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account