Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Fiala, Jakub
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39056
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové, je zaměřena na podrobnější analýzu nejdůležitějších faktorů, které hosty restaurací nejvíce ovlivňují, při rozhodování, jaký podnik v Hradci Králové navštíví. Práce analyzuje vzorek jednotlivých královéhradeckých restaurací, dále zjišťuje preference spo-třebitele, které následně analyzuje a snaží se je dávat do souvislostí, aby tak vznikl podrob-nější a přesnější pohled na otázku, z jakého důvodu si spotřebitel k návštěvě zvolil kon-krétní restauraci.
dc.format 55 s. (80 890 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject restaurace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject rozhodování cs
dc.subject Hradec Králové cs
dc.subject marketing services en
dc.subject customer en
dc.subject restaurant en
dc.subject marketing research en
dc.subject decision making en
dc.subject Hradec Kralove en
dc.title Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové
dc.title.alternative The Factors Influencing the Customer's Choice of Restaurant Facilities in Hradec Kralove
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis´s name is Factors influencing the customer´s choice of restaurant facil-ities in Hradec Kralove is focused on the detailed analysis of the most important factors that restaurant guests most influence in deciding which restaurant visit in Hradec Kralove. The thesis analyzes a sample of each of Hradec Kralove restaurants, also finds the prefer-ences of consumers, which then analyzes and tries to put into perspective that was so de-tailed and accurate view of the question of why a consumer chose to visit a particular res-taurant.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44317
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
fiala_2016_dp.pdf 2.855Mb PDF View/Open None
fiala_2016_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
fiala_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account