Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show full item record

No preview available
Title: Vztah sponzoringu a image značky
Author: Kleinová, Zuzana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Staropramen v oblasti hudebních festivalů. Tato práce má za cíl pomocí dotazníkového šetření zjistit zejména to, jak návštěvníci festivalů vnímají značku, zda si jsou vědomi realizovaných aktivit značky v oblasti hudebních festivalů a zda si Staropramen spojují s hudbou. V teoretické části jsou rozebrány klíčové pojmy, jako sponzoring, image nebo marketing hudebních festivalů. V praktické části je objasněna historie společnosti, její dosavadní sponzorské aktivity na poli hudebních festivalů a je provedena také situační analýza podniku. V rámci praktické části je provedeno i vyhodnocení průzkumu a jsou navržena doporučení pro doplnění stávajících aktivit značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39063
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44328


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kleinová_2016_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
kleinová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
kleinová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account