Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kubíčková, Bára
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39067
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu neziskového projektu Fashion show Dotek s cílem zjistit, zda nový koncept je správným řešením k realizaci v následujících ročnících. Teoretická část se zabývá oblastí neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, dále vymezením pojmu fashion marketing, charakterizováním cílů a specifikací fashion marketingu se zaměřením na módní přehlídku a klíčovými pojmy z projektového řízení. Praktická část analyzuje současný stav projektu Fashion show Dotek a průběh projektového řízení. Součástí je i dotazníkové šetření, jehož cílem je najít odpověď na výzkumnou otázku, zda je nový koncept projektu tou správnou volbou.
dc.format 83 s. (94 336)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskový sektor cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject módní přehlídka cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Fashion show Dotek cs
dc.subject nový koncept cs
dc.subject Projekty neziskových organizací cs
dc.subject Non-profitable sector en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fashion show en
dc.subject questionnaire en
dc.subject Fashion show Dotek en
dc.subject new concept en
dc.subject Non-profit organization projects en
dc.title Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích
dc.title.alternative The Fashion show Dotek in the Cooperation with Publicly Beneficial Organization Dotek based in Vizovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes the analysis of the current stage of the non-profitable project "Fashion Show Dotek", mainly aiming to find out, whether the new concept is a proper solution in relation to the years to come. The theoretical part aims to describe the non-profitable sector of services, mainly aiming to describe NGOs. Furthermore, the purpose of the theoretical part is to define "fashion marketing", its purpose, main targets. Last but not least, specification of fashion marketing in regards to fashion shows and the key terms of project management are also included in this part. The practical part analyses the current stage of "Fashion show Dotek" project and the processes of the project management. It also includes a survey, which aims to analyse whether the new concept of the project is a proper solution.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44334
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
kubíčková_2016_dp.pdf 3.713Mb PDF View/Open None
kubíčková_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kubíčková_2016_vp.doc 201Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account