Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

Show full item record

No preview available
Title: Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Author: Pecníková, Magdalena
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím EEG doplněného o interview. Cílem druhé části práce je, na základě výsledků výzkumu, získat relevantní informace o působení sexistických motivů v reklamách na obuv a z těchto dat vyvodit závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39077
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44346


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pecníková_2016_dp.pdf 3.585Mb PDF View/Open None
pecníková_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
pecníková_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account