Mytologické bytosti ve vybraných reklamách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mytologické bytosti ve vybraných reklamách

Show full item record

No preview available
Title: Mytologické bytosti ve vybraných reklamách
Author: Komínek, Miroslav
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výsledků analýz zjistit, zda jsou určité myto-logické bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem a zda podporují komunikovaný produkt a jeho vlastnosti. Dílčím cílem bakalářské práce je zároveň zjistit a ověřit, zda si respondenti spojují určitou mytologickou bytost s nějakou vlastností a asociací. Předložená bakalářská práce je rozdělená do tří klíčových částí. První, teoretická část, se věnuje vybraným typům reklam, v nichž jsou zobrazeny mytologické bytosti z antického a středověkého světa. V druhé části jsou definovány hlavní a dílčí cíle práce, jsou položeny výzkumné otázky a popsány výzkumní metody. V praktické části je analyzován strukturovaný kvalitativní rozhovor, který byl realizován s osmi účastníky. Závěr práce přináší poznání, že vhodně zvolené mytologické bytosti podporují vlastnosti produktů ve vybraných reklamách. Předložená bakalářská práce má praktické využití pro reklamní agentury, které mohou vhodným spojením mytologických bytostí a produktů podpořit jejich vnímání u cílových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39106
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44376


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
komínek_2016_dp.pdf 3.137Mb PDF View/Open None
komínek_2016_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
komínek_2016_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account