Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace

Show full item record

No preview available
Title: Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
Author: Slavík, Libor
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem práce je zhodnocení metod pro testování webových stránek jako jednoho z významných nástrojů marketingového mixu. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje vlastnosti a princip jednotlivých testovacích metod a příklady vhodného použití. Na základě analýzy všech popsaných metod jsou následně vytipovány čtyři z nich, vhodné pro přípravu návrhu webových stránek a ověření funkčnosti navrhovaného řešení. První dvě metody jsou analytické a vycházejí ze sledování chování reálných uživatelů na stávajících webových stránkách. Jedná se o analýzu pomocí Google Analytics a Crazy Egg. Dalším použitým nástrojem testování je Card Sorting, sloužící k návrhu struktury webu a vytvoření hlavního menu a struktury katalogu. Na základě výsledků ze tří výše popsaných metod je sestaven grafický návrh nejdůležitějších stránek webové prezentace, který je následně testován při polo-strukturovaných rozhovorech s reálnými uživateli. Všechny použité metody dokázaly odhalit závažné skutečnosti, které jsou stěžejní pro správná strategická rozhodnutí při budování nové webové prezentace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39124
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44398


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
slavík_2016_dp.pdf 5.079Mb PDF View/Open None
slavík_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
slavík_2016_vp.docx 121.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account