Marketingová strategie pro MF desserts

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro MF desserts

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro MF desserts
Author: Adámková, Tereza
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro cukrářskou výrobnu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu cílového trhu v oblasti cukrářství navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro vlastní podnikání MF desserts. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikáním a tvorbou marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na tvorbu situační analýzy, kvantitativního průzkumu cílového trhu a SWOT analýzy. Projektová část definuje návrhy konkrétní marketingové strategie pro MF desserts.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39135
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44419


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
adámková_2016_dp.pdf 2.343Mb PDF View/Open None
adámková_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
adámková_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account