Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Honzková, Iva
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39149
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti reklamy, marketingové komunikace, dále popisu vývoje mládeže z hlediska výchovy a výchovných aspektů a specifikace hodnotové-ho systému a hodnot. Teoretická část je východiskem pro zpracování praktické části. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum založený na rozsáhlém výzkumu mládeže vzdělá-vacích institucích v České republice čítající přes 1 080 respondentů. Výzkum je zpracován v rámci vědeckovýzkumné činnosti - IGA UTB 2015 ve Zlíně. Tento velký vzorek zaručuje objektivnost zkoumaného problému a kvalitní výsledná data. Výzkum je originální hlavně v tom, že se jako první v České republice specializuje jak na vliv reklamy, tak na hodnoty, které dnešní mládež uznává. Součástí práce je dotazníkové šetření zaměřující se na vnímání reklamy jako výchovného prostředku mládeže.
dc.format 100 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject hodnotový systém cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject mládež cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject vliv reklamy cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject advertising en
dc.subject marketing communications en
dc.subject value system en
dc.subject value orientation en
dc.subject youth en
dc.subject quantitative research en
dc.subject the influence of advertising en
dc.subject values en
dc.title Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
dc.title.alternative The Influence of Advertising on the Value System of Today's Youth
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the impact of advertising on the value system of today's youth. The theoretical part deals with the definition of advertising, marketing communication, further describing the development of the youth in terms of education and educational aspects and specifications of the value system and values. The theoretical part is the basis for the practical part. The practical part contains from quantitative research based on extensive research of youth in educational institutions in the Czech Republic with over 1 080 respondents. Research is elaborated in the context of scientific research IGA UTB 2015 in Zlin. This large sample guarantees objectivity of the problem and the resulting data quality. This re-search is particularly original in that it is the first in the Czech Republic specializing in both the impact of advertising and values that youth today recognizes. The work includes a sur-vey focusing on the perception of advertising as an educational resource for youth.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44434
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
honzková_2016_dp.pdf 3.145Mb PDF View/Open None
honzková_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
honzková_2016_vp.doc 445.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account