Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Kučková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39158
dc.description.abstract Objektem zkoumání této diplomové práce je nově vzniklá kočičí kavárna 9 životů v Opavě. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti služeb, marketingu a marketingové komunikací služeb. Praktická část práce aplikuje poznatky na vybranou kavárnu. Součástí druhé části práce je i kvantitativní výzkum. Jeho cílem je zjistit spokojenost zákazníků kavárny s danou službou. Závěry a doporučení z tohoto výzkumu budou podány v závěrečné části práce.
dc.format 95 s., 152 787 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové komunikace služeb cs
dc.subject vlastnosti služeb cs
dc.subject kočičí kavárna cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject service en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing communications of the services en
dc.subject properties of the services en
dc.subject cat coffeehouse en
dc.subject questionnaire en
dc.title Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
dc.title.alternative The Marketing and Communication of a new Coffehouse 9 životů
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The object of this thesis is newly opened cat coffeehouse 9 životů in Opava. Theoretical part focuses on explanation of the basic term from the field of services, marketing and marketing communication of the services. Practical part applies these findings on the chosen cafe. The quantitative research is also a part of the second part of the thesis. Its intention is to find out how satisfied customers of the cafe with the service are. Conclusions and recommendations resulted from the research will be offered in the last part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44443
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kučková_2016_dp.pdf 2.198Mb PDF View/Open None
kučková_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
kučková_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account