Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Lohmannová, Iveta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39159
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o značce Victoria's Secret, jak vznikala a jak ovlivnila své okolí. Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy, které jsou v následujících částech aplikované pro výzkum znalosti značky Victoria's Secret. V praktické části se práce zabývá historií značky, jejími prvními úspěchy i nedostatky. Dále analyzuje její postavení v rámci konkurence na českém trhu, pomocí Porterovy analýzy. Praktická část pokračuje primárním výzkumem, v podobě dotazníkového šetření. S výsledky vnímání značky Victoria's Secret zákaznicemi v České republice, bude navrhnuta v rámci projektové části komunikační strategie pro teoretické zavedení značky na český trh.
dc.format 96 s. (151 167 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject Victoria's Secret cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject móda cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Brand en
dc.subject Victoria's Secret en
dc.subject the brand perception en
dc.subject fashion en
dc.subject marketing communications en
dc.subject market research en
dc.title Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu
dc.title.alternative The Potential of the Victoria's Secret Brand on the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The thesis discusses the brand Victoria's Secret, how it was created and how to influence their surroundings. The aim of the theoretical part is to clarify terms that are applied in research of brand awareness Victoria's Secret. The practical part deals with the history of the brand, its first successes and shortcomings. It also analyses its position in competition on the Czech market using Porter's analysis. The practical part of the thesis continues with primary research, in the form of a questionnaire survey. The results of the perception of the brand Victoria's Secret customers in the Czech Republic, will be designed within the project of communication strategy for theoretical establish the brand on the Czech market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44444
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
lohmannová_2016_dp.pdf 4.114Mb PDF View/Open None
lohmannová_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
lohmannová_2016_vp.doc 501.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account