Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru

Show full item record

No preview available
Title: Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru
Author: Štáková, Markéta
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Práce se zabývá analýzou online newsletteru za pomoci oční kamery. Newsletter je v sou-časnosti jedním z nejběžnějších nástrojů marketingové komunikace, který můžeme zařadit do kategorie direct marketingu. Na oblibě získal především díky časové a finanční nená-ročnosti jeho sestavení, což přináší i značnou variabilitu. Avšak i newsletter podléhá urči-tým nárokům na grafickou a sdělovací výstavbu, která je limitována zejména zobrazením na displeji. Aby bylo plně využito výhod plynoucích z interaktivního online prostředí, je vhodné newsletter optimalizovat za pomocí oční kamery. Z výsledků testování lze vyhod-notit míru úspěšnosti s jakou člověk sdělení vnímá. V diplomové práci je toto šetření dopl-něno o hloubkové rozhovory, které napomáhají odhalit respondentovy motivy jednání. Spojením a interpretací těchto dvou metod jsou formulována doporučení na vizuální i sdě-lovací optimalizaci newsletteru firmy Dance and Jump s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39172
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44462


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
štáková_2016_dp.pdf 35.31Mb PDF View/Open None
štáková_2016_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
štáková_2016_vp.docx 121.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account