Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Baloc, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39174
dc.description.abstract Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen přehled komunikačních nástrojů firmy, dále je provedena analýza interní komunikace pomocí několika metod: SWOT analýzy, průzkumu spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací a strukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy je v projektové části předložen návrh opatření na zlepšení interní komunikace firmy.
dc.format 99 s. (142 409 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject informační média cs
dc.subject internal communication en
dc.subject communication en
dc.subject analysis en
dc.subject informational media en
dc.title Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.
dc.title.alternative The Internal Communication of Bosch Diesel s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This thesis is entitled "Internal communication of Bosch Diesel s.r.o." and its aim is to analyze current state of internal communication within the company and based on the results of the analysis suggest measures for improving of the internal communication. The theoretical part describes theoretical background from the area of communication and internal communication. Basic terms from the communication area are explained as well. Within the practical part is created overview of communication tools in the company, in addition to that, the analysis of internal communication is done by several methods: SWOT analysis, survey among associates about internal communication and structured interviews. Based on the results of the analysis are suggested measures for improving of the internal communication within the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44464
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
baloc_2016_dp.pdf 4.082Mb PDF View/Open None
baloc_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
baloc_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account