Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bruštík, Jan
dc.contributor.author Ondra, Jiří
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39194
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bude zlepšení vyhledatelnosti resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com. Dosaženo toho bude za pomoci SEM, tj. kombinací SEO a PPC kampaně. V teoretické části budou objasněny principy SEM, pojmy s ním související a doporučovaný postup při jeho uskutečňování. Teoretická část bude obsahovat především výklad pojmů z praktické části, mimo jiné z oblasti internetu a online marketingu. Analytická část bude věnována aplikaci SEM na konkrétní webové stránky jako součást případové studie resortu PGERS. Budou zde uvedeny provedené kroky v rámci SEO a PPC kampaně nutné pro dosažení stanovených dílčích marketingových cílů resortu. Na závěr bude úspěšnost optimalizace a propagace vyhodnocena a na jejím základě bude také navrženo další směřování SEM resortu PGERS.
dc.format 74 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Search Engine Marketing cs
dc.subject Search Engine Optimization cs
dc.subject Pay Per Click cs
dc.subject internetové stránky cs
dc.subject internetový vyhledávač cs
dc.subject Search Engine Marketing en
dc.subject Search Engine Optimization en
dc.subject Pay Per Click en
dc.subject Website en
dc.subject Web Search Engine en
dc.title Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com
dc.title.alternative The Visibility Increase of PGERS Resort Website in the Results of Search Engine google.com
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor theses will be the visibility increase of PGERS company in the results of search engine, such as google.com. It will be achieved with the aid of SEM, i.e. combination of SEO and PPC campaign. In theoretical aspect of this theses will clarify principles of SEO, associated terms and recommended process in its realization. This theory will primarily contain explanations of terms occurring in practical part, aside from other aspects in the field of internet and online marketing. The analytical part will be dedicated to the application of SEM of the specific website as part of the PGERS company's case study. Conducted steps within SEO and PPC campaign essential to achieve the set partial marketing goals of the company will be mentioned here. In conclusion, will be evaluated success rate of optimization and promotion. The basis of said success rate will be suggested next heading of the PGERS company's SEM.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44485
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
ondra_2016_dp.pdf 1.881Mb PDF View/Open None
ondra_2016_op.pdf 657.5Kb PDF View/Open None
ondra_2016_vp.pdf 602.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account