Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Procházková, Edita
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39205
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza rozhodovacího procesu u volby použití hlasu mluvčího při tvorbě rozhlasové reklamy v konfrontaci se současným stavem, kdy, dle dostupných pramenů a současných výzkumných šetření, směřuje orientace zadavatelů i tvůrců rozhlaso-vé reklamy k preferenci mužského hlasu, a to i v případě genderově neutrálních produktů. Na základě kvalitativního šetření pak nejen odhalit příčiny současného přetrvávajícího sta-vu, ale rovněž odhalit důvody možných bariér pro efektivnější využívání ženského hlasu v rozhlasové reklamě.
dc.format 99 s. (152 993)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rozhlas cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject hlas mluvčího v rozhlasové reklamě cs
dc.subject výroba reklamního spotu cs
dc.subject mediální agentura cs
dc.subject moderátor rozhlasového vysílání cs
dc.subject radio en
dc.subject radio advertisements en
dc.subject speaker's voice in radio advertising en
dc.subject advertising spot producti-on en
dc.subject media agency en
dc.subject marketing agency en
dc.subject radio broadcast presenter en
dc.title Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
dc.title.alternative The Female and male Voice in a Radio Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated In this study I seek to analyze the gendered way choices of voiceover are made in radio advertising. Literature and statistics suggest that male voice is given preference by both marketing agencies and their clients regardless of whether the product is targeting women or men. With the help of a qualitative study I have designed, I am going to uncover the reasons why the use of male voice in advertising is so prevalent. I also hope to outline the barriers to effective use of female voice in radio advertising and propose how they may be overcome.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44498
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2016_dp.pdf 2.450Mb PDF View/Open None
procházková_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
procházková_2016_vp.docx 159.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account