Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Schut, Simon
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39209
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na význam public relations v kontextu marketingových komunikací, zejména jeho roli při integrraci marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivity ostatních nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část diplomové práce se zaměřují na konkrétní příklad z praxe značky spodního prádla Lisca. Věnuje se fenoménu využívání public relations jako substitutu klasické inzerce a míře efektivity této strategie na základě porovnání nákladů investovaných do propagace. Práce se zabývá problematikou role public relations vmarketingovém mixu v době, kdy se tuzemský inzertní trh zmítá v problémech poekonomické krizi, která totálně devalvovala ceny klasické inzerce v tištěných periodikách a řada zadavatelů ještě stále nerozumí rozdílu mezi placenou inzercí a formou "neplacených" PR článků. Stěžejní otázkou diplomové práce je pak: "Lze skutečně ignorovat klasickou inzerci a nahradit ji public relations?" a "Je public relations všemocné?" Sekundárně se práce zaměřuje na postavení public relations v době sociálních médií. Cílem diplomové práce bude obhájení či vyvrácení teorie využívání public relations jako stěžejního nástroje marketingového mixu.
dc.format 89 s. (118 819 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject margetingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject Communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject social media en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.title Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů
dc.title.alternative The Role Of PR In Integrated Marketing Communications And Its Impact On The Effectiveness Of Other Tools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the importance of public relations in the context of marketing communications, in particular its role in the tight integration of marketing communications with emphasis on increasing the effectiveness of other communication tools. Research part of the thesis together with the project focuses on specific practical example of lingerie brand Lisca. It deals with the phenomenon of the use of public relations as a substitute conventional advertising and the degree of effectiveness of this strategy based on cost invested into the promotion. Thesis deals with the role of public relations in the marketing mix at a time when the domestic advertising market mired in problems after the economic crisis that has totally devalued the price of conventional advertising in printed periodicals and many authorities still do not understand the difference between paid advertising and a form of "unpaid" PR articles. The leading question of the thesis is then: "Can we really ignore traditional advertising and replace it with public relations?" And "Is public relations omnipotent?" Secondarily, the work focuses on the position of public relations in the age of social media. The aim of the thesis will defend or refute the theory of exploitation of public relations as a fundamental instrument of the marketing mix.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44502
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
schut_2016_dp.pdf 2.471Mb PDF View/Open None
schut_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
schut_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account