Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
Author: Šichtanc, Michal
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její konkurenty a obsahuje primární dotazníkové šetření, které zkoumá specifika nákupního chování českých spotřebitelů. Tato východiska jsou následně využita pro vytvoření návrhu komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39210
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44505


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šichtanc_2016_dp.pdf 2.104Mb PDF View/Open None
šichtanc_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
šichtanc_2016_vp.doc 508.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account