Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vavřinová, Marta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39218
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je poukázat na efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů akce Festivalový zámek a na spokojenost návštěvníků s programem, který se zde koná v průběhu celého Zlín Film Festivalu. V teoretické části je objasněn pojem filmový festival a vztah kultury a marketingu, vytyčeny charakteristiky publika kulturních akcí a rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. V praktické části jsou pojmy konkrétně aplikovány na Festivalový zámek, popsána analýza dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou objasněny odpovědi na vytyčené výzkumné otázky. Projektová část se zabývá současným stavem projektu Festivalového zámku, jeho přípravami a probíhající komunikační kampaní k akci.
dc.format 133 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject filmový festival cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketing cs
dc.subject publikum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Zlín Film Festival cs
dc.subject Festivalový zámek cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject Film Festival en
dc.subject Culture en
dc.subject Marketing en
dc.subject Audience en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Zlín Film Festival en
dc.subject Festival Castle en
dc.subject Accompanying Programme en
dc.title Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu
dc.title.alternative The Castle of Zlín as used for the Accompanying or the Film programme of Zlín Film Festival
dc.type diplomová práce cs
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to point out the effectiveness of individual communication channels of the event Festival Castle and the satisfaction of festival visitors with the accompanying programme taking place during Zlin Film Festival. The theoretical part defines the term film festival and the relation between culture and marketing. Moreover, it characterizes the audience of such cultural events and discusses individual features of marketing and communication mix. The practical part applies the above mentioned terms to the event of Festival Castle. It also analyses the conducted survey and its results and applies the results to the conclusions of the research. The project part deals with the current features of the project Festival Castle, with its preparations and its current communication campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44515
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vavřinová_2016_dp.pdf 5.711Mb PDF View/Open None
vavřinová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
vavřinová_2016_vp.doc 485.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account