Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bursová, Iva
dc.contributor.author Kovářová, Diana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39234
dc.description.abstract Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto projektu je identifikace předmětu benchmarkingu, popis aktuálního stavu personálního marketingu u vybrané společnosti a zvolených partnerů benchmarkingu. Dále definování faktorů úspěchu a jejich porovnání se zjištěným stavem společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. Následné porovnání jednotlivých částí personálního marketingu u všech analyzovaných firem a konkrétní návrhy pro odstranění zjištěných nedostatků.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject HELLA AUTOTECHNIK NOVA cs
dc.subject s. r. o. cs
dc.subject analýza Best practice cs
dc.subject Benchmarking en
dc.subject HR marketing en
dc.subject competitor en
dc.subject HELLA AUTOTECHNIK NOVA en
dc.subject Ltd. en
dc.subject Best Practices analysis en
dc.title Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
dc.title.alternative Benchmarking of HR Marketing HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to identify of the current situation of HR marketing in HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd. in comparison with competitors and market leaders in the specified sector by the help of benchmarking project using publicly available sources. The theoretical part focuses on the particular phases of the project and parts of HR marketing. It is also important to clarify the Best Practice analysis with the meating of competition in this thesis. The first phase of this project is to identify the subject of the benchmarking, description of the present state of HR marketing in the selected company and other benchmarking partners. Furthermore, defining success factors and their comparison with the observed condition in HELLA. Subsequent comparison of the various parts of personal marketing in all analyzed companies and specific proposals to eliminate the defects found.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44533
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kovářová_2016_dp.pdf 2.669Mb PDF View/Open None
kovářová_2016_op.pdf 802.4Kb PDF View/Open None
kovářová_2016_vp.pdf 641.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account