Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Author: Pospíšilová, Anna
Advisor: Václavek, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce bude zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti FORTEX AGS, a.s., konkrétně v divizi autosalon. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů ke zlepšení současné marketingové komunikace společnosti. Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části budou zpracovány poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a situačních analýzách, získané z dostupných literárních zdrojů. Praktická část se bude věnovat základním informacím o společnosti FORTEX AGS, a.s. a analýze současných komunikačních aktivit společnosti. V závěru se práce bude věnovat doporučením a návrhům ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39242
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 44542


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2016_dp.pdf 3.002Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2016_op.pdf 661.0Kb PDF View/Open None
pospíšilová_2016_vp.pdf 621.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account