Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Ratulovská, Dominika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39244
dc.description.abstract Předmětem této práce je vytvořit online komunikační strategii společnosti Buket, s. r. o. Teoretická část práce bude věnována marketingové komunikaci, analýze prostředí a internetové reklamě jako součásti komunikačního mixu. Praktická část práce bude pojednávat o současném stavu online komunikačních aktivit společnosti ve srovnání s konkurencí. Před samotným návrhem strategie proběhne seznámení se se segmentem zákazníků, samotnou konkurenční výhodou společnosti a možnými příležitostmi na trhu. Následně bude navržena ideální online komunikační strategie se zaměřením na splnění předem stanovených cílů. V závěru práce bude shrnuto doporučení, které vyplyne z navrhovaného řešení.
dc.format 69 s.
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online komunikační strategie cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject USP cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject SEO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject online communication strategy en
dc.subject target group en
dc.subject USP en
dc.subject Website en
dc.subject SEO en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.
dc.title.alternative Online Communication Strategy of Buket, s.r.o. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated The object of this work is to create an online communication strategy for the company Buket, Inc. The theoretical part will be devoted to marketing communications, analysis of the environment and Internet advertising as part of the communication mix. The practical part will discuss the current state of online communication activities of the company in comparison with the competition. Before the actual proposal of the strategy, familiarization with customer segments, competitive advantage of the company itself and the potential market opportunities will take place. Subsequently, ideal online communication strategy focusing on meeting the predefined objectives will be proposed. The conclusion will summarize recommendations resulting from the proposed solution.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44544
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
ratulovská_2016_dp.pdf 2.324Mb PDF View/Open None
ratulovská_2016_op.pdf 709.7Kb PDF View/Open None
ratulovská_2016_vp.pdf 652.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account