Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Author: Romaňák, Jan
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové komunikace firmy s důrazem na podporu stávající image firmy a odlišení se od konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39246
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 44546


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
romaňák_2016_dp.pdf 2.240Mb PDF View/Open None
romaňák_2016_op.pdf 665.3Kb PDF View/Open None
romaňák_2016_vp.pdf 619.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account