Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření

Show full item record

No preview available
Title: Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření
Author: Dovalová, Denisa
Advisor: Štraneková, Mária
Abstract: rodejnost na úkor uměleckého vyjádření. K čemu vlastně móda inklinuje více? K oboru, který je nástrojem na vydělávání peněz nebo formě umění, skrze které se může tvůrce umělecky vyjádřit? Dá se uchopit v obou rovinách, avšak musí si striktně mladý designér vybrat jen jednu cestu nebo se dá skloubit obojí? To jsou otázky, na které bych ráda ve své diplomové práci nalezla odpovědi a mimo jiné co všechno jsme schopni obětovat ve své tvorbě za účelem prodejnosti. V praktické části bych se ráda věnovala tradičním technikám manipulace s látkou, které bych využila v oděvu tak, aby oděvní celek bral v potaz užitkovost a prodejnost. Nebyl tedy pouhým nenositelným dekorem, ale aby se stal i se svou uměleckou stránkou věci něčím, co má v praxi svůj význam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39305
Date: 2015-10-03
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Design oděvu
Discipline: Multimédia a design - Design oděvu
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dovalová_2016_dp.pdf 19.43Mb PDF View/Open None
dovalová_2016_vp.pdf 136.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account