Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky
Author: Kupková, Zuzana
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkoumaných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet konfliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teoreticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39332
Date: 2012-09-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Multimédia a design


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kupková_2016_dp.pdf 3.132Mb PDF View/Open None
kupková_2016_vp.pdf 93.98Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account