Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Kašpar, Vladimír
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39352
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je komunikační mix v multilevel marketingové společnosti, konkrétně se práce věnuje společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. Praktická část se zabý-vá aplikací teoretických poznatků analýze komunikačního mixu společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Na základě provedených analýz je zpracováno doporučení na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
dc.format 84 s. (109 045 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject multilevel cs
dc.subject MLM cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject multilevel en
dc.subject MLM en
dc.subject SWOT ana-lysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
dc.title.alternative Communication Mix of Multilevel Marketing Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The theme of this thesis is a communication mix in multilevel marketing company, the work will be devote in SMS Financial Consultancy, Inc. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the appli-cation of theoretical knowledge in analysis communication mix of company SMS Finan-cial Consultancy, Inc. It is elaborated a proposal to improve communication mix of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39916
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kašpar_2016_dp.pdf 2.643Mb PDF View/Open None
kašpar_2016_op.docx 22.80Kb Unknown View/Open None
kašpar_2016_vp.docx 22.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account