Autoevaluace učitelky mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoevaluace učitelky mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Hana
dc.contributor.author Šimková, Jarmila
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:07Z
dc.date.issued 2016-10-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39409
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Na příbězích dvou učitelek v mateřské škole sleduje a popisuje jejich schopnost reflexe, sebereflexe, autoregulace a sebehodnocení v průběhu profesního života. První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů a uchopení problematiky sebereflexe učitelky v předškolním zařízení. Druhá část se týká sa-motného výzkumu, sběru dat prostřednictvím analýzy životního příběhu, interpretaci zjiště-ných informací a diskuzi nad problematikou.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitelka v mateřské škole cs
dc.subject životní příběh učitele cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject autoregulace cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject A kindergarten teacher en
dc.subject the life story of a teacher en
dc.subject self-reflection en
dc.subject self-regulation en
dc.subject self-evaluation en
dc.title Autoevaluace učitelky mateřské školy
dc.title.alternative Preschool teacher´s self-evaluation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis is a theoretical and empirical character. It presents the stories of two kindergar-ten teachers and their ability to reflection, self-reflection, self-assessment and self-regulation throughout their professional lives. The first part deals with the theoretical defi-nition of terms and clarifying problems of self-reflection in preschool education. The practical part deals with qualitative research, interpretation of the information obtained through life story analysis and discuss the issues.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41570
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject kauzalita cs
local.subject životní povolání cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject causality en
local.subject life career en


Files in this item

Files Size Format View Description
šimková_2017_dp.pdf 2.343Mb PDF View/Open None
šimková_2017_op.docx 23.22Kb Unknown View/Open None
šimková_2017_vp.docx 20.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account