Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Author: Bargl, Michal
Advisor: Haltofová, Barbora
Abstract: Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního prostředí analyzované společnosti - Porterovu analýzu (model pěti sil) a SW analýzu. Výsledky situační analýzy byly shrnuty v rámci analýzy SWOT. Marketingová strategie analyzované společnosti nebyla jasně definovaná, proto v rámci analýzy marketingové strategie byly jednotlivé využívané marketingové nástroje zařazeny do dílčích strategií prvků marketingového mixu a byla navržena doporučení pro analyzovanou společnost. Hlavním přínosem a výsledkem práce bylo vytvoření jasně definované marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., která vychází z vrcholné korporátní strategie, a definuje dílčí strategie jednotlivých prvků marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39501
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 43100


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bargl_2017_dp.pdf 2.663Mb PDF View/Open None
bargl_2017_op.docx 27.31Kb Unknown View/Open None
bargl_2017_vp.docx 27.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account