[NEOBHÁJENO] Návrh affiliate programu pro vybranou firmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Návrh affiliate programu pro vybranou firmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Icela, Hana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:26Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:26Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39527
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza stavu on-line marketingu internetového obchodu vybrané společnosti a návrh jednotlivých součástí pro realizaci affiliate programu. V teore-tické části jsou zpracovány podklady týkající se on-line marketingu a zejména pak affiliate marketingu. Úvod praktické části je věnován samotné společnosti, její historii, struktuře a současnému stavu on-line marketingu. Dále je zjišťován stav affiliate marketingu u konku-renčních společností, vypracována je také SWOT analýza. Na závěr jsou představena do-poručení pro jednotlivé komponenty affiliate programu.
dc.format 47
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject On-line marketing cs
dc.subject affiliate marketing cs
dc.subject swot analyza cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetovy obchod cs
dc.subject On-line marketing en
dc.subject affiliate marketing en
dc.subject swot analysis en
dc.subject e-shop en
dc.subject online shop en
dc.title [NEOBHÁJENO] Návrh affiliate programu pro vybranou firmu
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Affiliate Program Proposal for the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse current status of on-line marketing of chosen company and proposal of different parts for affiliate program realisation. The theoretical part of the thesis contains facts regarding on-line and especially affiliate marketing. Begin-ning of the practical part is devoted to the company alone, its history, structure and current status of on-line marketing. Further is also investigated status of affiliate marketing in competing companies, SWOT analysis is also developed. Conclusion presents advices for individual components of affiliate program.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43448
dc.date.submitted 2017-05-15
local.subject internetový marketing cs
local.subject internetová reklama cs
local.subject Internet marketing en
local.subject Internet advertising en


Files in this item

Files Size Format View Description
icela_2017_dp.pdf 3.544Mb PDF View/Open None
icela_2017_op.docx 22.63Kb Unknown View/Open None
icela_2017_vp.docx 22.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account