Vzájemná informační podpora ředitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzájemná informační podpora ředitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Bruštíková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:30Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:30Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39555
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na vzájemnou informační podporu ředitelek mateřských škol. Vlivem decentralizace moci státu mají ředitelky mateřských škol daleko více povinností a pravomocí, jsou zahlcovány novými informacemi a vzájemná komunikace a podpora je jednou z možností, jak mohou získávat ověřené informace. Záměrem výzkumu je získat hlubší a komplexní informace o zkoumaném jevu, proto výzkumná šetření staví na kvalitativním přístupu. Informace z rozhovorů jsou podkladem k otevřenému kódování. Hlavním přínosem práce je odkrytí stavu současné informační pomoci mezi ředitelkami, který je možné využít jako podklad k zefektivnění informační podpory.
dc.format 57 s. (84 357 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ředitelka MŠ cs
dc.subject informační podpora cs
dc.subject sdílení informací cs
dc.subject řízení MŠ cs
dc.subject Director of Kindergarten en
dc.subject Information Support en
dc.subject Sharing of Information en
dc.subject Management of Kindergartens en
dc.title Vzájemná informační podpora ředitelek mateřských škol
dc.title.alternative Mutual Information Support among Head Teachers in Kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2017-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis deals with mutual information support between directors of kindergartens. Due to decentralization of state power, directors of kindergartens have more duties and powers, they are assailed by new information, communication and support is one of the way they can obtain verified information. The intent of the research is to gain a deeper and more comprehensive information on the examined phenomenon, so this research is based on qualitative approach. Information from the interviews is the foundation for open coding. The main benefit of the thesis is to uncover the condition of current information help between directors, this benefit can be used as a base for more effective information support.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44852
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject spolupráce cs
local.subject ředitelky škol cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject cooperation en
local.subject women school principals en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
bruštíková_2017_dp.pdf 2.104Mb PDF View/Open None
bruštíková_2017_op.docx 17.16Kb Unknown View/Open None
bruštíková_2017_vp.docx 19.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account