Formální vzdělávání dospělých ve středním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formální vzdělávání dospělých ve středním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Sklenářová, Marcela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:43Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:43Z
dc.date.issued 2016-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39650
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá formálním vzděláváním dospělých ve středním věku. Práce má teoreticko-praktický charakter. Teoretická část je v rámci tří kapitol zaměřena na obecný rámec celoživotního učení a vzdělávání dospělých, vymezuje jednotlivá období dospělosti a charakterizuje pracovní a rodinné podmínky pro studium na vysoké škole. Praktická část je věnována uskutečněnému kvantitativnímu výzkumu formou dotazníku a následné analýze a vyhodnocení výsledků výzkumu.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání dospělých cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject formální vzdělávání cs
dc.subject střední dospělost cs
dc.subject střední věk cs
dc.subject motivace ke studiu cs
dc.subject bariéry ve studiu cs
dc.subject Adult education en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject formal education en
dc.subject middle adulthood en
dc.subject midlife en
dc.subject motivation to study en
dc.subject barriers in the study en
dc.title Formální vzdělávání dospělých ve středním věku
dc.title.alternative Formal Education of Middle-Aged Adults
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2017-06-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the formal adult education in middle age. The work is theoretical and practical. The theoretical part within its three chapters focuses on the general framework of lifelong learning and adult education, also defines the periods of maturity and provides characterization by occupational and family conditions for studying at the University. The practical part is based on quantitative research in the form of the questionnaire and sub-sequent analysis and evaluation of the result of the research.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44979
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
sklenářová_2017_dp.pdf 796.2Kb PDF View/Open None
sklenářová_2017_op.doc 52.5Kb Unknown View/Open None
sklenářová_2017_vp.docx 17.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account