Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti
Author: Jandourková, Petra
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou, jež je určena detailnějšímu popisu vybrané společnosti a její pozice na trhu až po výslednou část, zaměřenou na možné postupy vyplývající z výsledků šetření a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/397
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jandourková_2006_bp.pdfBlocked 731.5Kb PDF View/Open
jandourková_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
jandourková_2006_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account