Lektor v edukaci seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Lektor v edukaci seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krystoň, Miroslav
dc.contributor.author Petříková, Eliška
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:05Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:05Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39830
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou edukace seniorů, konkrétně tím, jak senioři vnímají lektora a jeho osobnost v kontextu kvality edukačního procesu. Teoretická část práce vymezuje teoretická a sociální východiska edukace seniorů, její význam, specifika, formy a metody. Dále popisuje osobnost lektora a věnuje se jednotlivým kompetencím, kterými by měl lektor působící v této oblasti disponovat. Na teoretickou část navazuje část praktická, jejímž cílem je zjistit, jak senioři, jako účastníci edukace, hodnotí důležitost jednotlivých kompetencí lektora. Pro realizaci výzkumu je zvolen kvantitativní přístup, přičemž požadovaná data jsou sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření.
dc.format 98
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject edukace seniorů cs
dc.subject lektor dalšího vzdělávání cs
dc.subject senior cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject senior education en
dc.subject further education lector en
dc.subject senior en
dc.subject competencies en
dc.title Lektor v edukaci seniorů
dc.title.alternative Lecturer of Senior Citizens´ Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated Thesis is dealing with issues related to senior education, analysis lecture's personality and his particular competencies. It's divided into two parts, theoretical and practical. Theoreti-cal part focuses on theoretical and social bases of senior education, it's meaning, specifics, forms and methods. The main aim of practical part is to find out how seniors as direct par-ticipants of education evaluate importance of particular competencies of lecturer. Research was realized by quantitative method, required data were collected by using questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45242
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject vzdělávání seniorů cs
local.subject osobnost pedagoga cs
local.subject učitelské kompetence cs
local.subject older adult education en
local.subject personality of the teacher en
local.subject teaching skills en


Files in this item

Files Size Format View Description
petříková_2017_dp.pdf 3.206Mb PDF View/Open None
petříková_2017_op.docx 17.92Kb Unknown View/Open None
petříková_2017_vp.docx 19.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account