Finanční gramotnost studentů středních škol ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Finanční gramotnost studentů středních škol ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukešová, Michaela
dc.contributor.author Jančaříková, Tereza
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:15Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39912
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na úroveň finanční gramotnosti studentů středních škol ve Zlínském kraji. Teoretická část je rozdělena do tří částí, které definují pojem finanční gramotnost, vysvětlují pojem finanční vzdělávání a jeho význam a popisuje důsledky finanční negramotnosti. Dále se teoretická část zabývá jednotlivými oblastmi finanční gramotnosti, peněžní gramotností, cenovou gramotností a rozpočtovou gramotností, a kompetencemi, které v těchto oblastech mají dosahovat žáci dle Standardu pro střední vzdělávání. Praktická část sestává z výzkumného šetření, které je provedeno v kvantitativním pojetí. Výzkum je uskutečněn pomocí didaktického testu a dotazníkového šetření.
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject studenti středních škol cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject finanční negramotnost cs
dc.subject peněžní gramotnost cs
dc.subject cenová gramotnost cs
dc.subject rozpočtová gramotnost cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject students of high schools en
dc.subject financial education en
dc.subject financial illiteracy en
dc.subject cash literacy en
dc.subject price literacy en
dc.subject budget literacy en
dc.title Finanční gramotnost studentů středních škol ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Financial Literacy of Students from High Schools in the Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the level of financial literacy of students from high schools in the Zlín Region. The theoretical section is devided into 3 parts which define the koncept of financial literacy, explain the concept of financial education and describe the consequences of financial illiteracy. Furthermore, the theoretical section deals with different areas of financial literacy, cash literacy, price literacy and budget literacy, and with competences which are required in these areas according to Standard for Secondary Education. The practical section consists of research which is carried out in a quantitative approach. The research is carried out using didactic test and questionnaire survey
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45355
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
jančaříková_2017_dp.pdf 2.470Mb PDF View/Open None
jančaříková_2017_op.doc 56Kb Unknown View/Open None
jančaříková_2017_vp.docx 20.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account