The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis

Show full item record

No preview available
Title: The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Author: Otipková, Karolína
Advisor: Trčková, Dita
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření ideálu krásy v kosmetických reklamách v módních časopisech pro ženy, konkrétně v britských vydání časopisů Elle a Vogue. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy, jako je diskurz, diskurzivní analýza a reklama. Poté jsou definovány přesvědčovací strategie, které reklamy využívají. Práce se zaměřuje jak na vizuální efekty, tak na verbální přesvědčovací prostředky. Další část je věnována časopisům a historii obrazu ideální krásy. Tuto část uzavírá srovnání dvou módních časopisů Elle a Vogue. Praktická část analyzuje vybrané reklamy na make-up, dekorativní kosmetiku, pleťovou kosmetiku a parfémy a popisuje, které stereotypy jsou využity pro vytváření ideálu krásy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40057
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E 45547


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
otipková_2017_dp.pdf 5.240Mb PDF View/Open None
otipková_2017_op.docx 16.11Kb Unknown View/Open None
otipková_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account