Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Suszková, Andrea
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:46Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:46Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40152
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení corporate identity společnosti PREVENTADO medical s.r.o. Teoretická část práce je věnována rozboru literárních zdrojů zabývajících se problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. Další část práce se věnuje analýze, která nejprve zkoumá prostředí firmy a následně se zabývá hod-nocením všech prvků současného stavu firemní identity. Takto získané informace jsou podkladem pro vytvoření projektu, jehož cílem je zlepšení současného stavu firemní identi-ty společnosti. Součástí projektu je taktéž jeho časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 117 s., 35 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní filozofie cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní produkt cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate philosophy en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communi-cation en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate product en
dc.subject corporate image en
dc.title Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Project Corporate Identity in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dombek, Tomáš
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the topic of improving corporate identity of company PREVENTADO medical s.r.o. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the corporate identity and all its particular components. The practical part is devoted to the analysis, which initially examines the business environment and then evaluate all elements of the current state of identity of the company. The information gained in this way forms the basis for the project creation, whose target is to improve the current state of the corporate identity of the company. Another part of the project is its time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45680
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
suszková_2017_dp.pdf 7.489Mb PDF View/Open None
suszková_2017_vp.docx 23.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account