Projekt Eventu Valachy Tour

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt Eventu Valachy Tour

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Plačková, Gabriela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40222
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce "Projekt Eventu Valachy Tour" je analýza aktivit pořádaných v rámci sportovního seriálu Valachy Tour a na základě jejích výsledků, tvorba nové strategie vytvořené ve spolupráci s management týmem eventů. Úvodní část práce je věnována teorii event marketingu, jeho vztahu k nástrojům komunikačního mixu a sport event marketingu. Následující kapitoly se zabývají teorií i praxí projektového řízení. Od představení společnosti HP Tronic a seriálu Valachy Tour, přes analýzu aktuálního stavu akce až po následné detailní plánování projektu. Závěrem jsou diskutovány a hodnoceny kroky plánovaného projektu.
dc.format 99s. (124 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject sport event marketing cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Valachy Tour cs
dc.subject Event en
dc.subject event marketing en
dc.subject sport event marketing en
dc.subject project management en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Valachy Tour en
dc.title Projekt Eventu Valachy Tour
dc.title.alternative Event Marketing Project of Valachy Tour
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Schneider, Jaromír
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis "Event Marketing Project: Valachy Tour" is creation of the new strategy developed in cooperation with the Valachy Tour management team based on results of the analysis of existing Valachy Tour sport series. The opening part of the thesis is devoted to the theory of event marketing, its relation to pomotional mix tools and sport event marketing. Next chapters deal with theory and practice of project management. From presentation of HP Tronic company and its sport series Valachy Tour, over analysis of current form of the event to subsequent planning of the whole project in details. The final chapter discusses and evaluates steps of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45766
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
plačková_2017_dp.pdf 8.595Mb PDF View/Open None
plačková_2017_op.docx 24.89Kb Unknown View/Open None
plačková_2017_vp.docx 24.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account