Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství
Author: Strakušová, Jolana
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení marketingové komunikace v začínajícím vinařství. Teoretická část práce byla vypracována formou literární rešerše zaměřující se na marketing a oblast marketingové komunikace. Cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav trhu, identifikovat konkurenci a zjistit preference spotřebitelů vína. Prostřednictvím internetového průzkumu, analytických metod, dotazníkového šetření, standardizovaných a nestandardizovaných rozhovorů se zakladatelem vinařství byla posbírána potřebná data. Na základě situační analýzy byl sestaven plán zavedení marketingové komunikace v začínajícím vinařství. Návrh marketingové komunikačního mixu byl vytvořen tak, aby podnik dosáhl svých marketingových cílů, zacílil na správné skupiny spotřebitelů, seznámil je s produkty a značkou Vinařství Hrozínek a vybudoval si blízký vztah a dobré jméno mezi zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40224
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 45768


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
strakušová_2017_dp.pdf 3.543Mb PDF View/Open None
strakušová_2017_op.docx 25.20Kb Unknown View/Open None
strakušová_2017_vp.docx 24.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account