Výuka finanční gramotnosti z pohledu žáků 2. stupně ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výuka finanční gramotnosti z pohledu žáků 2. stupně ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Pokorná, Jindřiška
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:01Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40285
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou výuky finanční gramotnosti z pohledu žáků 2. stupně základních škol. V teoretické části nejprve vymezíme základní pojmy finanční gramotnosti, rámcový vzdělávací program, standardy finanční gramotnosti. Dále se zaměříme na charakteristiku dospívajících, jako naši cílovou skupinu a aspekty, které je ovlivňují. Cílem praktické části je provedení samotného výzkum a zjištění základních znalostí žáků. Výzkum je zaměřen na teoretické i praktické znalosti v oblasti finanční gramotnosti a pohled žáků na výuku finanční gramotnosti. Výzkumné otázky jsou formulovány do dotazníkového šetření, které je vyhodnoceno. Závěry a doporučení pro praxi jsou uvedeny v poslední části.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject pohled žáků cs
dc.subject charakteristika dospívajících cs
dc.subject financial litery en
dc.subject framework education programme en
dc.subject pupils view en
dc.subject characteristics of adolescents en
dc.title Výuka finanční gramotnosti z pohledu žáků 2. stupně ZŠ
dc.title.alternative Teaching Financial Literacy from the Perspective of Primary School Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis deals with the issue of financial literacy education from the pupils´ view at 2nd level of primary schools. In the theoretical part we focus on the main concept of financial literacy, on the framework education programme for elementary schools, the standarts of financial literacy. Next, we will focus on the characteristics of adolescents, as our target group and the aspects that affect them. The aim of the practical part is to undertake the research and to find out pupils´basic knowledge. The research is focused on the theoretical and practical knowledge in the financial literacy field and on the pupils´ view on the financial literacy education. The research questions are formulated into a questionnaire survey which is evaluated. Conclusions and recommendations for practice are presented in the last part.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45862
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject finanční vzdělávání cs
local.subject secondary school en
local.subject financial education en


Files in this item

Files Size Format View Description
pokorná_2017_dp.pdf 3.009Mb PDF View/Open None
pokorná_2017_op.docx 18.17Kb Unknown View/Open None
pokorná_2017_vp.docx 18.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account