Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Author: Matušincová, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů chování spotřebitelů u vybraných věkových skupin. Cílem bylo zjistit, co nejvíce ovlivňuje zákazníky při nakupování na internetu. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního šetření a bylo provedeno vyhodnocení na základě dotazníku. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá hlavními faktory ovlivňující chování spotřebitele, nákupním chováním a nákupním rozhodovacím procesem. V praktické části byly vyhodnoceny údaje, zjištěné z dotazníkového šetření. Na základě zjištěných skutečností bylo možné podat a definovat návrhy a doporučení na zlepšení internetových obchodů. Doporučení vede k zlepšení internetových služeb a jednání internetových obchodů s cílem získání většího počtu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40338
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 45947


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
matušincová_2017_dp.pdf 3.214Mb PDF View/Open None
matušincová_2017_op.docx 27.76Kb Unknown View/Open None
matušincová_2017_vp.docx 22.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account