Projekt hokejového zájezdu na mistrovství světa 2017, jako nového produktu cestovní kanceláře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt hokejového zájezdu na mistrovství světa 2017, jako nového produktu cestovní kanceláře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Procházka, Lukáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:31Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:31Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40543
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude hokejový zájezd na mistrovství světa v roce 2017. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na popis sportovního cestovního ruchu a na další významné hokejové události s důrazem na mistrovství světa. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na hokejové mistrovství světa 2017 na českém i zahraničním trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílové destinace je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je zaměřen na hokej.
dc.format 99 s. (157 504 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportovní cestovní ruch cs
dc.subject událost cs
dc.subject hokej cs
dc.subject mistrovství světa cs
dc.subject zájezd cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Sports Tourism en
dc.subject Event en
dc.subject Ice Hockey en
dc.subject World Championships en
dc.subject Tour en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Analysis en
dc.title Projekt hokejového zájezdu na mistrovství světa 2017, jako nového produktu cestovní kanceláře
dc.title.alternative Project Hockey Tour to the World Championship 2017 as a New Product of Travel Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slinták, Karel
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a new product, that will be a trip to the hockey world championship in 2017. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on description of sport tourism and major hockey events with a focus on the world championship. The aim of practical part is to elaborate an analysis of trips to the world championship in 2017, in Czech and foreign market. On the basic of survey result and analysis of target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on ice hockey.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46235
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2017_dp.pdf 3.116Mb PDF View/Open None
procházka_2017_op.docx 24.73Kb Unknown View/Open None
procházka_2017_vp.docx 29.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account