Projekt zpracování podnikatelského plánu a strategie pro rozvoj firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zpracování podnikatelského plánu a strategie pro rozvoj firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Marčíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:32Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:32Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40552
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl vypracovat strategii pro rozvoj firmy a na jejím základě navrhnout podnikatelský plán. Zvolená firma působí na českém trhu v oblasti pekařství/cukrářství. První část práce je zaměřena na teoretický rozbor aspektů spojených především s podnikovou strategií a podnikatelským plánem. Praktická část analyzuje současný stav firmy pomocí strategické analýzy externího a interního prostředí a interpretuje možnosti do budoucna. Na základě zvolené strategie jsou vypracovány dílčí strategické plány sloužící k rozvoji firmy. Konkrétně se jedná o plán marketingový a obchodní, plán nákupu výroby a distribuce, organizační a personální plán a finanční plán.
dc.format 116 s. (197 942 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podniková strategie cs
dc.subject rozvoj firmy cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject business plan en
dc.subject business strategy en
dc.subject business development en
dc.subject strategic analysis en
dc.title Projekt zpracování podnikatelského plánu a strategie pro rozvoj firmy
dc.title.alternative Project of Business Plan Processing and Strategy for Company Development
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Belás, Jaroslav
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a business strategy for company development and to implement a business plan based on the strategy. The chosen company operates on the Czech market as a bakery/cake shop. The first part focuses on the theoretical analysis of aspects related especially to business strategy and business plan. The practical part of the thesis analyses the current state of the company using the strategic analysis of internal and external environment and presents the company's future opportunities. According to the selected strategy there are formed four strategical plans contributing to development of the company. Specifically, the business plan is composed of marketing plan, operational plan, human resource strategic plan and financial plan.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46269
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
marčíková_2017_dp.zip 1.489Mb Unknown View/Open None
marčíková_2017_op.pdf 580.0Kb PDF View/Open None
marčíková_2017_vp.docx 29.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account