Analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic ZLín spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic ZLín spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic ZLín spol. s r. o.
Autor: Krajčová, Jana
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic Zlín spol. s r. o. Práce měla přispět k přiblížení a porozumění marketingové komunikace, kte-rou firma HP Tronic Zlín spol. s r. o. využívá. Obchodní činnost skupiny HP Tronic Zlín spol. s.r.o. vychází z přijaté strategie zákaznicky orientované firmy, využívající moderní informační systémy, moderní technologie a výborné vzájemné vztahy s obchodními partne-ry. Přitom se může opírat o své zaměstnance, přímo zainteresované na dosahovaných vý-sledcích společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/405
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 19.05.2036
Ústav: Ústav informatiky a statistiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: E 3793


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krajčová_2006_bp.pdfZablokované 1.572Mb PDF Zobrazit/otevřít
krajčová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krajčová_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet