English Pronunciation Anxiety among Czech University Students of English

DSpace Repository

Language: English čeština 

English Pronunciation Anxiety among Czech University Students of English

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kráľová, Zdena
dc.contributor.author Guryčová, Sára
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:38Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:38Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40605
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou úzkostí z anglické výslovnosti, jelikož je to jedna z nejrozšířenějších obav, se kterou se studenti setkávají v procesu osvojování cizího jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje definici a klasifikuje úzkosti, popisuje přístupy k identifikaci úzkostí způsobené cizím jazykem, dva modely těchto úzkostí a jejich tři složky, dále prostředky k měření jejich rozsahu a aspekty, související s výslovnostními úzkostmi. Praktická část obsahuje výzkum, který byl zrealizován za účelem zodpovězení tří výzkumných otázek a potvrzení, či vyvrácení hypotéz.
dc.format 56 s. (86 375 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject úzkosti způsobené cizím jazykem cs
dc.subject úzkosti z anglické výslovnosti cs
dc.subject výslovnostní úroveň cs
dc.subject obavy z komunikace v anglickém jazyce cs
dc.subject foreign language anxiety en
dc.subject English pronunciation anxiety en
dc.subject pronunciation level en
dc.subject English communication apprehension en
dc.title English Pronunciation Anxiety among Czech University Students of English
dc.title.alternative English Pronunciation Anxiety among Czech University Students of English
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the problematics of English pronunciation anxiety, as it is one of the most spread apprehensions encountered by learners when acquiring foreign language. The work is divided into two parts. The theoretical one describes definition and classification of anxiety, approaches to identify foreign language anxiety, two models of foreign language anxiety and its three components, as well as the instruments used to assess its range, and the aspects connected to pronunciation anxiety. The practical part contains research conducted in order to answer three research questions and to reject or validate the hypotheses.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 46372
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-02
local.subject strach cs
local.subject verbální komunikace cs
local.subject angličtina cs
local.subject výslovnost cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject Češi cs
local.subject fear en
local.subject verbal communication en
local.subject English language en
local.subject pronunciation en
local.subject college students en
local.subject Czechs en


Files in this item

Files Size Format View Description
guryčová_2017_dp.pdf 2.701Mb PDF View/Open None
guryčová_2017_op.doc 49Kb Unknown View/Open None
guryčová_2017_vp.doc 46.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account