Projekt vybudování studentkého klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vybudování studentkého klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikeska, Martin
dc.contributor.author Karlík, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:54:24Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:14Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4075
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá realizací projektu vzniku studentského klubu ve Zlíně. Pomocí marketingového výzkumu se nejprve zaměřuje na průzkum studentských preferencí spojených s kluby ve Zlíně. Na následné analýzy a vyhodnocení získaných údajů pak staví samotný projekt. Ten je řešen za pomoci projektového řízení s pomocí využití jeho specifických metod, jakými je logický rámec, rozpracování pracovních činností, rizikovou a síťovou analýzu, která je podpořena výstupy z programu MS Project. Projekt se dále zabývá výběrem vhodné formy podnikání, předběžnou kalkulací nákladů. Na konci práce je uvedeno závěrečné hodnocení projektu. Klíčová slova: marketingový výzkum, projekt, projektové řízení, studentský klub cs
dc.format 88 s., 16 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 9747432 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject studentský klub cs
dc.subject marketing research en
dc.subject project en
dc.subject project management en
dc.subject student's club en
dc.title Projekt vybudování studentkého klubu cs
dc.title.alternative Project of floatationing new students club in Zlin en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the proces of floatationing new students club in Zlin. Firstly, on the basis of marketing survey, it focuses on students preferences accoarding to clubs situated in Zlin. The project of floatationing new students club is based on the interpretation of the survey findings. The project itself is solved via project management and the help of its specific methods such are logframe, work breakdown structure, risk and net analysis, which are supported with the MS Projects outputs. Next the project deals with choosing a suitable form of business and with a precalculation of cost. At the end of this thesis, there is the project resume en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5937
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
karlík_2007_dp.pdfBlocked 9.295Mb PDF View/Open
karlík_2007_vp.doc 869Kb Microsoft Word View/Open
karlík_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account