Návrh propagace jezdeckého klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh propagace jezdeckého klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Koláčková, Jitka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:34Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:34Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41107
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá propagací konkrétního Jezdeckého klubu Valašsko. Zaměřuje se především na formy a možnosti pro zlepšení propagace a komunikace s veřejností. Hlavním cílem je zviditelnit jezdecký klub široké veřejnosti a tím získat potenciální zákazníky. Navrhované a nové možnosti jsou odvozeny na základě analýzy současného stavu. Pro samotnou propagaci jsou navrženy propagační materiály zhotovené v grafických editorech. Důraz je kladen také na možnosti zlepšení komunikace v rámci sociálních sítí a webových stránek.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Jezdecký klub Valašsko cs
dc.subject propagace cs
dc.subject propagační materiály cs
dc.subject počítačová grafika cs
dc.subject rastrová grafika cs
dc.subject vektorová grafika cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Riding Club Valašsko en
dc.subject promotion en
dc.subject promotion materials en
dc.subject computer graphic en
dc.subject raster graphic en
dc.subject vector graphic en
dc.subject advertisement en
dc.subject communication en
dc.subject web pages en
dc.subject social networks en
dc.title Návrh propagace jezdeckého klubu
dc.title.alternative A Proposed Public Relations Campaign for a Riding Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gazdoš, František
dc.date.accepted 2017-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the promotion of the Riding Club Valašsko. It focuses on the forms and possibilities for improving the promotion and communication with the pub-lic. The main aim is to make the riding club more visible for the general public and obtain potential customers. New and suggested possibilities are derived from the analysis of the current state. For the promotion, the promotion materials were designed by means of graphic editors. The emphasis is put on the possibility for improve the communication within the social network and web page.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47150
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-30
local.subject jezdecké kluby cs
local.subject horse clubs en


Files in this item

Files Size Format View Description
koláčková_2017_dp.pdf 8.332Mb PDF View/Open None
koláčková_2017_op.pdf 225.1Kb PDF View/Open None
koláčková_2017_vp.pdf 220.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account