Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Author: Černá, Alžběta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firmy a jejího vlivu na utváření firemního image. V teoretické části práce je definována společenská odpovědnost firem (CSR) a její oblasti, dále image firmy a marketingový výzkum. Praktická část je věnována firmě Sběrné suroviny UH a charakteristice jejích CSR aktivit. Součástí je i kvalitativní výzkumné šetření, které se zaobírá hodnocením CSR aktivit firmy z pohledu vnější a vnitřní veřejnosti a vlivem těchto aktivit na vnímání firmy. V projektové části se promítají poznatky z obou předchozích částí a je zde navrhnuto řešení, jak by se dal koncept CSR ve firmě efektivněji využít.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41309
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47432


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
černá_2017_dp.pdf 3.981Mb PDF View/Open None
černá_2017_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
černá_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account