Obsahový marketing a jeho vliv na konverze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahový marketing a jeho vliv na konverze

Show full item record

No preview available
Title: Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
Author: Doleželová, Aneta
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41310
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47434


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
doleželová_2017_dp.pdf 2.358Mb PDF View/Open None
doleželová_2017_op.docx 123.3Kb Unknown View/Open None
doleželová_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account