Event marketing Rožnovských pivních lázní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing Rožnovských pivních lázní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Graclíková, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41312
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Event marketing Rožnovských pivních lázní je zaměřena na event marketing a jeho efektivní aplikaci v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní teoretické charakteristiky v oblasti event marketingu, event marketingové strategie a plánování eventů. Praktická část práce představuje společnost Rožnovské pivní lázně. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření je zkoumáno povědomí ohledně tohoto podniku a dále pak preference programové a komunikační strategie plánovaného eventu. Projektová část práce vychází z výzkumného šetření a je věnována praktickému návrhu propracované event marketingové strategie.
dc.format 92 s. (133 865 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject druhy eventů cs
dc.subject realizace eventů cs
dc.subject event marketingová strategie cs
dc.subject Event en
dc.subject event marketing en
dc.subject type of event en
dc.subject event realization en
dc.subject event marketing strategy en
dc.title Event marketing Rožnovských pivních lázní
dc.title.alternative Event Marketing of Rožnov Beer Spa
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on event marketing and its effective use in a specific company. The theoretical part contains definitions of basic theoretical characteristics in event marketing, the strategy of even marketing and event planning. The practical part of this thesis de-scribes the company of Rožnov beer spa. The company awareness and the preference of software and communication strategy of planned event are analyzed through the quantita-tive questionnaire survey. The project part is based on the research and is concentrated on practical proposal on event marketing strategy of said company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47436
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
graclíková_2017_dp.pdf 1.963Mb PDF View/Open None
graclíková_2017_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
graclíková_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account