Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Safonova, Elena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41329
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Práce též zkoumá vliv kultury a kulturních dimenzí na nákupní chování ruských spotřebitelů. Globalizace je celosvětovou záležitostí a má dopad na všechny oblasti lidského konání. Je zřejmé, že oblasti jako kultura, kulturní dimenze, komunikace, tržní a spotřební chování jsou vystaveny globalizaci. Kulturní rozměry se odlišují v rámci jednotlivých kultur a určují chování spotřebitelů patřících do konkrétní kultury. Zahraniční značky by měly být přizpůsobeny pro fungování na mezinárodním trhu tak, aby je zahraniční spotřebitelé přijali.
dc.format 138 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kultura cs
dc.subject kulturní dimenze cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový vý-zkum cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject Culture en
dc.subject cultural dimensions en
dc.subject marketing communication en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject marketing research en
dc.title Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
dc.title.alternative Use of Cultural Dimensions in Marketing Communications of Alcoholic Drinks and Cars
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with using cultural dimensions in marketing communications of alcoholic beverages and cars. The culture's and the cultural dimensions' influence on buying behav-ior of the Russian consumers is examined as well. Globalization is a today's tendency im-pacting all the fields of people's lives. Such spheres as culture, cultural dimensions, com-munication, market and consumer behavior are subjected to globalizing. Cultural dimen-sions distinguish from culture to culture and determine consumer behavior of people be-longing to the culture. Foreign brands ought to be adapted for intercultural market to ac-cept by the foreign consumers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47463
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
safonova_2017_dp.pdf 4.887Mb PDF View/Open None
safonova_2017_op.doc 202.5Kb Unknown View/Open None
safonova_2017_vp.docx 126.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account